25.8.2012

Ai siis mun blogi vai?

Tällaisen ihanan ja mukavan tunnustuksen arvoinen? Ilmeisesti ainakin Geraniumin mielestä! Kaunis kiitos sinulle, tästä tuli todella hyvä mieli!




Sääntöihin kuuluu lähettää tunnustus eteenpäin viiteen blogiin, ei kuitenkaan takaisin sille, jolta tunnustuksen on itse saanut. Mutta säännöthän on tehty rikottaviksi, vai kuinka? Mä heittäydynkin nyt niin kapinalliseksi (johtuen siitä, etten osannut valita viittä parasta niin monen niin ihanan blogin joukosta), että jaan tunnustuksen kaikille seuraamilleni blogeille!

Ottakaa siis vapaudeksenne kopsata tämä tunnustus täältä ja laittaa se kiertoon viidelle - tai mun puolesta vaikka useammallekin - lempiblogillenne! Suosittelen myös vierailua Geraniumin tontilla, missä viljellään kauniiden kukkien ja herkullisen näköisten hyötykasvien lisäksi aivan loistavaa verbaalista materiaalia!

Geranium, tässäpä sinulle vielä nöyränä kiitoksen eleenä vaatimaton virtuaalinen kukkakimppu, johon valitsin kultapallon ja riippapelargonin raikkaan alkusyksyisiä sävyjä. Toivottavasti tämä lämmittää mieltäsi edes puoliksi niin paljon kuin tunnustuksesi lämmitti minun mieltäni!


 
 
Ps. Tänään meillä syödään sorsaa kolmessa muodossa. Nam! Siitä lisää myöhemmin!


5 kommenttia:

  1. Oi! Mikä ihana yllätys, kiitos Purlina! Hitsinpimpula, miten voikin tosiaan tulla hyvä mieli kiitoksen sanoista, saatika sitten kiitoksen kuvasta. Tässähän ihan liikuttuu.

    Olen kyllä ihan samaa mieltä kanssasi, että näitä "lempiblogeja" on ihan mahdoton laittaa paremmusjärjestykseen. Olen löytänyt ihan jokaisesta visiteeraamastani blogista jotain kiinnostavaa tai innostavaa tai ihailtavaa tai ihmeteltävää. Hyvä puoli näissä tunnustuksissa on se, että niillä voi vinkata ihmisille uusista tai hiukan tuntemattomammista blogeista.

    Sinulla on muuten tuossa sivupalkissa ehdolla monta mulle uutta kiehtovaa blogia, joissa aion ehdottomasti vierailla.

    Jatkakaamme tästä siis hyvillä mielin :) Leppoisaa lauantaita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukava kuulla, että yllätys oli mieleinen :) Mullakin on työn alla ehtiä käydä katsomassa niitä sun listasi blogeja, joissa en ole vielä kerennyt piipahtaa. Niin monta mielenkiintoisen oloista sielläkin on!

      Leppoisaa sunnuntaita :)

      Poista
  2. Oikeaan osoitteeseen Geranium lappunsa lähetti. Tää sun blogis on friskaava. Tykkään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä olen kyllä niin otettu tästä tunnustuksesta :)

      Poista